onsdag 15 april 2015

Ägglossningstest

Fick en fråga om jag kör med ägglossningstest...


Har gjort det sen i december. Det funkar bra men någon månad hittade jag aldrig rätt dag och denna månad hade jag mediumsvaga sträck i tre dagar. Så på mig funkar de inte helt hundra men helt klart till hjälp. Dock blir det lite dyrt i längden då jag använder mellan 7 och 10 ca i månaden. Min menscykel är inte helt regelbunden och i slutet på hösten var den riktigt knas (det var då jag bestämde mig för att styra upp det hela och föra statistik). Längsta cykeln jag hade var typ 37 dagar tror jag. Men nu är den nere på runt 30 så jag hoppas att den håller sig där nu. Det som håller sig rätt stadigt är att äl varit 14 eller 15 dagar innan bim. Dock vet man ju inte i förväg när detta inträffar, men då är ju stickorna till hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar