måndag 6 april 2015

Frånvaro

Oj det var ett tag sen jag skrev. Hade tull och med fått en fråga hur det gått. Jag är inte gravid! Äl närmar sig och jag ska ta första ältestet i dag för denna period.


För några dagar sen hade jag som äl stickningar i sidan men jag hoppas att det inte var det. hade iof sex den dan. Jag blir inte riktigt klok på min menscykel. I november var den över 35 dagar lång. Nu sist var den 28 dagar. Det är ju bra att den blivit kortare men varför? Under en tid i höst dietade jag hårdare än vanligt då målet var att gå ner i fettprocent. Kan ju ha berott på det även om jag inte gick ner till ohälsosamma siffror. Är cykeln 28 dagar igen borde jag ha äl kring torsdag denna vecka. Bara att vänta, testa och sexa.

1 kommentar:

  1. Hamnade på din blogg av ren slump :)

    Har du provat att äta naturlig och ren mat ala lchf? Det är ingen diet utan en livsstil som ger många hälsoförmåner :) Jag tex gick ner 30 kg på 7-8 månader efter min första förlossning. Tänkte eftersom du nämnde i inlägget ovan at du dietade... vet om flera par som har försökt bli gravida, som har börjat äta lchf och sen blivit gravida :)

    Oavsett vad så ska jag hålla tummarna för er! :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera