söndag 19 april 2015

Framtiden

Har ju en annan blogg. Under förra graviditeten var jag rätt aktiv och hade ganska mycket följare. Nu när vi försöker med nr två så vill jag ju inte skriva ut det där eftersom många i min närhet läser bloggen. Därför skaffade jag den här när vi har bebisverkstad. Gjorde likadant förra gången, för det är skönt att skriva av sig. Har inte riktigt någon jag kan prata med detta om. Eller jo det har jag väl, men min sambo blir rätt fullmatad av min oro ändå. De runt om mig som har barn har inte haft samma problem. Det är svårt att prata om frustrationen att inte bli gravid med någon som blir det så fort de slutar skydda sig tyvärr.


Min riktiga blogg har verkligen blivit lidande de senast månaderna då jag dels mått dåligt och varit stressad över att det inte tar och det är svårt att hitta skrivmotivationen medan man bara tänker på en sak, som man inte kan skriva om.


Har nog tänkt börja blogga här på heltid sen när vi väl berättat för alla. Få en nystart med bloggandet. Fast samtidigt är det ju trist att lämna gamla bloggportalen som jag haft så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar