lördag 30 maj 2015

Hemligt

Längst bak i telefonen har jag dessa appar. Cykelräknare för att hålla koll på ägglossnongen. (Kan ju ta bort den nu men vill avvakta något, kan ju vara bra att ha till inskrivningen). Så två Gravidappar och denna blogg. Längtar tills jag inte behöver smyga med detta. 

Tror det blir rätt bra att berätta för familjen till semrstern börjar om typ 4 veckor. Och sen på jobbet efter semestern. 

Förra gången tror jag att vi berättade för min familj i v 7. Tidigt jag vet men vi bodde nära dem då och det var semester så vi umgicks rätt mycket. En vecka efteråt berättade vi för min sambos föräldrar. V 12 berättade vi för släkten och veckan efter gick hag ut med det på Facebook. 

Får se hur vi gör denna gång. Jag vill nog vänta längre. Hålla mig så länge det går. Vet inte om jag kan men det vore kul att inte säga det till så många och se hur det sprider sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar