måndag 22 juni 2015

Inskrivning

Inga konstigheter hos bm i dag. Hade inte min egen då hon bara jobbar 50% nu och hade ont om tider. Men den här var minst lika bra. Proverna vi fick svar på nu såg bra ut. Fick tipset at prova receptfria tabletter mot illamående. 

Nästa gång jag ska dit är för RUL. Känns helt sjukt. 24/8 ska vi dit. Om 2 månader alltså. 

Vi räknade lite olika bm och jag så jag har flyttat fram bf till 31/1. Vilket innebär att jag gick in i v 9 i dag. Smidigt att byta vecka på måndagen. 

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul o få följa en blogg med bf nästan samtidigt :) har en son på 13 månader och bf 2/2. Fick se ett pickande hjärta på vul igår pga blödning. Sen väntar inskrivning den 6/7 och kub den 15/7. Ser fram emot o följa bloggen :) bloggar inte själv. Är med i fb gruppen gravida med bf 2016 och en hemlig grupp som man måste bjudas in till som heter bf 216 (februari 16)

    SvaraRadera