onsdag 3 juni 2015

Kunde inte hålla mig

I går kväll berättade jag för min sambo att vi skulle bli föräldrar igen. Jag skulle ju överraska honom med bebiskläderna som är på väg hem. Men det passade så bra i går när vi gick och la oss och myste en stund i sängen. Känns faktiskt ännu bättre nu. Som att jag inte är själv om hemligheten längre. 

Nu ska vi bara försöka hålla oss några veckor till. Förra gången berättade vi ganska tidigt för våra föräldrar. Typ i v 6-7. Men då var det semester och hag mådde ganska illa hela tiden så de hade märkt att något var tokigt. 

Denna gång trot jag vi väntar någon vecka till i alla fall. Jag kommer nog skriva ut det på min riktiga blogg efter v 12 någon gång. När vi har berättat för de närmaste. 

Förra gången skrev jag ut på Facebook i v 12. Om jag kan hålla mig så ska jag inte göra det nu. Roligare att det sprids på törstigt så att säga. Och få se förvånade miner när magen börjar synas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar