tisdag 2 juni 2015

Kläder

Jag har gått ner en del i vikt efter första graviditeten. Jag väger ca 7 kg mindre än innan jag blev gravid. När jag tränade som mesest och dietade vägde jag 8-9 kg mindre. Vägde mig i går och då visade vågen 55 kg. Helt ok med tanke på att jag är sjuk och inte har tränat på smart en vecka och verkligen inte tänkt på vad jag ätit. 

Viktnedgången har resulterat i att jag har kläder i lite olika storlekar. Nu kan jag inte ha mina minsta kläder eftersom magen är svullen. Dock passar de bäst i övrigt så jag funderar på att köra med gummisnodd ett tag. För jag tror inte att jag kommer att kunna knäppa dem igen under graviditeten. 

Jag är supersugen på att hämta in gravidkläderna från förrådet. Men det får vänta. Får väl köpa lite luftiga toppar till sommaren. Kommer nog se väldigt svullen ut. När vi började försöka bli med barn i december hoppades jag på att vara runt 6-7:e månaden i sommar. Så fint med sommarkläder. Nu blev det ju mer praktiskt i stället eftersom jag var som störst över vintern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar