onsdag 18 mars 2015

Finnar

Just nu ser jag ut som i januari när jag trodde att jag var gravid. På kinderna (mest på ena) har jag som utslag. Typ finnar fast små och lite annorlunda. Har även fått under hakan. 

Jag har typ aldrig finnar annars. Men det kan ju ha med menscykeln att göra. Vill ju som sagt inte börja hoppas för mycket. Ett annat eventuellt gravidtecken var att någon dag efter äl kände jag som stickningar och dragningar i livmodern när jag tränade. Fast typ bara under några minuter. När jag blev gravid med A är jag nästan säker på att jag kände nör ägget fäste. Jag var ute och joggade och helt plötsligt kändes det som att någon stack mig med en nål inifrån. Det gick över fort men en stund kändes det lite som att något rörde sig därinne. Denna gång var det inte lika tydligt alltså. Men sånt dör är ju så svårt att veta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar