måndag 16 mars 2015

I väntans tider

Var ett tag sen jag skrev. Flrsöker att inte tänka så mycket. Har inte ens koll på i huvudet när bim är. Om en vecka tror jag. Har grav test som ska gå att testa 4 dagar innan bim. Så det drar ihop sig. 

En anledning till att jag inte tänker så mycket på det är att jag fått ett jobberbjudande jag inte kunde tacka nej till. En dröm som gått i uppfyllelse. Dessutom är graviditet inte det mest optimala för detta jobb. Självklart prioriterar jag att bli gravid. Men dröjer det en eller två månader till kommer jag försöka ta det mer med ro pga jobbet. 

Dessutom så tar det denna månad blir bf i slutet på november. Helt ok för då blir det lite drygt 2,5 år mellan A och bebisen. Nästa månad är jag inte lika sugen på att få barn. Mitten/slutet på december. Hm... Typ julafton med andra ord. Visst skulle jag bli överlycklig om det tar då men det kanske inte är katastrof heller. Bättre att få barn i januari då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar